MICROSOFT Office 365 Essentials, Business, VL Subs., Cloud, Single Language, 1 utilizator – 1 an

300,00 lei

SKU: 9F5-00003 Categorie:

Descriere

Comunicarea rapidă și fără probleme joacă un rol din ce în ce mai important, în special pentru companiile mici și mijlocii. Microsoft a dedicat acestor nevoi tariful său de intrare pentru Microsoft Office 365 Business Essentials , adaptat special nevoilor companiilor. În mod corespunzător, pachetul include, în plus faţă de accesul online convenabil la versiunile online ale componentelor OneNote, Excel, Word şi PowerPoint, numeroase instrumente care face mult mai convenabilă colaborarea cu clienții, colegii și superiorii, chiar şi atunci când aceștia sunt răspândiți pe tot globul.

Un element de bază este sistemul de e-mail Exchange Online, care oferă o platformă centrală de găzduire pentru întreaga corespondență a companiei. Pe lângă o cutie poștală cu 50 GB per utilizator și posibilitatea de a trimite atașamente de până la 150 MB, Exchange Online se distinge printr-o protecție  extensivă împotriva spam-ului, phishing-ului și virușilor. Prin intermediul aplicației web Outlook mesajele trimise și primite pot fi accesate în orice moment și de pe orice dispozitiv mobil.

Instrumente de comunicare moderne pentru companiile moderne
Cu ajutorul versiunii profesionale a serviciului de mesagerie instant “Skype for Business”, companiile își duc comunicarea la nivelul următor, indiferent dacă această comunicare internă sau externă se desfășoară prin chat, audio sau video. Prin intermediul link-urilor personalizate ale participanților, angajații și clienții pot fi invitați mai ușor ca oricând la întâlniri. Microsoft Office 365 Business Essentials pare să convingă în primul rând prin videoconferințele îmbunătățite, la care pot participa acum 250 de utilizatori și își pot vedea omologii la o calitate de până la 1080p.

Pachetul de comunicare este completat de software-ul integrat “Yammer”, care permite angajaților și partenerilor de afaceri, în stilul unei rețele sociale proprii a companiei, să ia legătura unul cu celălalt, să creeze grupuri de proiect și să partajeze fișiere. La acestea se adaugă caracteristici palpitante, precum aplicația “Sway”, fluxurile de lucru automate, instrumentul de gestionare a muncii “Planner”, precum și software-ul “PowerApps” pentru crearea aplicațiilor de afaceri pentru dispozitive mobile fără costuri de programare.

Flexibilitate și control complet al costurilor
Companiile care se hotărăsc pentru Microsoft Office 365 Business Essentials beneficiază de modelul de abonament flexibil, care prevede decontarea lunară sau anuală, după cum este necesar. Chiar și creșterile de personal pe termen scurt în contextul muncii la un proiect sunt, prin urmare, mult mai convenabile și mai puțin costisitoare de administrat. În plus, există un pachet de servicii cuprinzător, care este conectat cu tariful de intrare Microsoft.

În acesta este inclusă, de asemenea, pe lângă o asistență telefonică și web non-stop, posibilitatea de a face un upgrade la următorul tarif mai mare în orice moment, pentru a avea acces la întreaga varietate de funcţii, în cazul în care acest lucru este necesar.

Notă: Access și Publisher pot fi instalate numai pe un PC cu Windows.

Informații suplimentare

Producator

Recenzii

Nu există recenzii până acum.

Fii primul care adaugi o recenzie la „MICROSOFT Office 365 Essentials, Business, VL Subs., Cloud, Single Language, 1 utilizator – 1 an”

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Produse compatibile